کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پردازنده‌های 64 بیتی تحول آینده دنیای گوشی‌های همراه

به گزارش سافت‌گذر ؛ طی چند سال اخیر شاهد آن بودیم که سخت‌افزار گوشی‌های همراه به سرعت سرسام‌آوری پیشرفت کرد و حتی می‌توان گفت به مشخصات رایانه‌ها نزدیک شد. با این وجود، هنوز یک حوزه باقی مانده که گوشی‌های همراه می‌توانند گام بزرگی در آن بردارند.

 
چند هفته پیش کمپانی تایوانی سازنده نیمه¬رساناها موسوم به تی‌اس‌ام‌سی TSMC به طور سربسته اعلام کرد که تولید پردازنده‌های 64 بیتی موبایل را کلید زده یا قصد این کار را دارد. با در نظر داشتن این نکته بیاید نگاهی گذرا به وضعیت میدان¬داران اصلی بازار موبایل در این حوزه بیندازیم.

«مارک لیو»، مدیر عامل تی¬اس¬ام¬سی روز پنج‌شنبه در کنفرانسی پس از اعلام نتایج سه‌ماهه نخست این شرکت اعلام داشت: چنانچه به¬دقت به صنعت موبایل بنگرید، طی شش ماه گذشته شاهد تغییر وضعیت پردازنده‌ها و حرکت به سمت پردازنده‌های 64 بیتی بوده‌ایم، و این نشأت گرفته از اعلام اپل مبنی بر استفاده از پردازنده‌های 64 بیتی A7 است.

اگر تی¬اس¬ام¬سی که بزرگ‌ترین پیمانکار ساخت تراشه¬های جهان است، این تحول را پیش‌بینی کرده باشد، بنابراین به طور قطع می‌توان گفت وقوعش حتمی است، چراکه با این وضع این شرکت تراشه¬های 64 بیتی زیادی به مرحله تولید خواهد رساند.

این غول سازنده تراشه‌ها با شرکت¬هایی نظیر ان‌ویدیا و کوالکام کار می‌کند و از شایعات چنین برمی¬آید که قرار است در تولید پردازنده‌های 64 بیتی اپل نیز مشارکت داشته باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ظاهراً بسیاری از کاربران در انتظار عرضه نسخه 64 بیتی اندروید هستند که به ادعای برخی اندروید 5 خواهد بود. می‌خواهیم اظهارات تولیدکنندگان مطرح این حوزه را پیرامون برنامه‌هایشان برای پردازنده‌های 64 بیتی از نظر بگذرانیم. به خاطر داشته باشید اپل در حال حاظر تنها شرکتی است که در گوشی‌های همراه خریداران، پردازنده 64 بیتی تعبیه کرده است. و اما سایر سازندگان مطرح:

سامسونگ:
در فوریه امسال، «کیوشیک هونگ»، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در کالیفرنیا، در کنگره جهانی موبایل به سایت خبری «سی¬نت» گفت: «هر وقت سیستم‌عامل‌ها و شرایط بازار به سمت 64 بیتی شدن حرکت نماید، تراشه‌های ما هم آماده می‌شوند.» سامسونگ معتقد است همین امسال هم آمادگی آن را دارد که تراشه‌های 64 بیتی روانه بازار کند.

ان‌ویدیا:
یکی از مدل‌های تراشه تگرا K1 که این کمپانی می‌سازد، 64 بیتی خواهد بود. این پردازنده انتظار می‌رود اواخر امسال به مرحله عرضه برسد.

کوالکام:
در پی معرفی پردازنده 64 بیتی اپل، این غول تراشه‌های موبایل اعلام کرد تعداد زیادی پردازنده 64 بیتی در دست ساخت دارد که جدیدترین¬ مدل¬ها اسنپ‌دراگون 810 و 808 هستند. با این وجود، این محصولات تنها معرفی شده‌اند و تا نیمه نخست سال 2015 عرضه نخواهند شد.

مدیاتک:
این کمپانی اعلام کرده که پردازنده‌های هشت هسته‌ای MT6752 را که 64 بیتی هستند در سه‌ماهه سوم امسال آماده می‌کند و در سه‌ماهه چهارم هم به تولید انبوه خواهد رساند.

اما بگذارید ببینیم، پردازنده 64 بیتی چه قابلیت‌هایی برای شما به همراه می‌آورد؟ به جز توانایی¬اش در کار با حجم بیش‌تری از حافظه رم، فناوری 64 بیتی در مقایسه با 32 بیتی به برنامه‌هایی که نیاز به پردازش سنگین‌تر دارند این امکان را می‌دهد تا بازدهی بالاتری داشته باشند. تا به امروز، کاربرد پردازنده‌های ARM در سرورها بوده و گوشی‌های هوشمند را شامل نشده است، چون سرورها، به دلایلی که اشاره کردیم، بیش‌ترین فایده را از این فناوری می‌برند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شایان ذکر است که ما بر اساس تجربه قبلی به یقین می‌دانیم تراشه 64 بیتی اپل سریع است. اگرچه این عملکرد را لزوماً نمی‌توان مربوط به جنبه 64 بیتی پردازنده دانست، ولی حداقل این است که اپل می‌تواند امیدوار باشد با عرضه برنامه‌های 64 بیتی توسط برنامه‌نویسان، عملکرد گوشی‌های این کمپانی به عملکرد رایانه‌های رومیزی نزدیک شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20973 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/18 تعداد مشاهده: 1780
سافت گذر